۱۸ اردیبهشت، ۱۳۸۸

ما

به خاطر خودم
به خاطر تو
به خاطر ما
کدوم قشنگ تره؟ به نظر من اولی خودخواهانه هست . دومی هم خوبه ولی کلاٌ نقش نفر اول در اون حذف شده .همیشه به سومی و به خاطر ما اعتقاد داشتم. چقدر قشنگه آدم کاری رو به خاطر ما انجام بده.عاشق این ما شدن هستم و اما چی شده که این من و تو و ما شدن ها به سرم زد. قصه از این ناشی شد که دو روزپیش همکارم سر درد دلش باز شد واز زندگیش تعریف کرد .از اینکه خودش وهمسرش هر کدوم یک سازی رو کوک می کنند و در واقع به تنها چیزی که فکر می کنند بچه هست . تعریف می کرد که خودمون رو فراموش کردیم و فقط یک چیز رو میدونیم که ما پدر و مادر هستیم و دیگه انگار هیچ چیزی بین ما نیست.
نمیدونم که آیا همکارم قبل از بچه هم زندگی خوبی با همسرش داشته یا نه ؟ یا بچه بهانه هست؟ ولی یک چیز رو خوب میدونم و اون هم در موردم خودمه و این چیزی نیست جز اینکه به خاطر ما قادر به انجام کارهایی هستم که فکرش رو هم نمی کردم.

هیچ نظری موجود نیست: